Knauf Insulation

Ook bij Knauf Insulation beseffen ze zich maar al te goed dat het niet altijd makkelijk is om in deze verhitte markt nieuw personeel te werven. Zo ontstond er een Employer Marketing vraag. Knauf Insulation wilde graag laten zien wat voor een fijn bedrijf het is om voor te werken. Er moesten authentieke, uitnodigende video’s komen die zowel op social media als de website bijdragen aan de visualisatie van het positieve werkgeverschap van Knauf Insulation, als onderdeel van hun Employer Branding strategie.

lees referentie

BlueHike

Allianz Trade

Positionering Alligator Plastics | RVS Marketing | B2B bureau

Thinkwise | B2B contentmarketing, leadgeneratie, & thought leadership

Deelmarketeer bij Leunzorg

Nabuurs FMCG Campagne

Xella 4 september 2019 100 nieuwe leads door eventmarketing Xella wil graag in contact komen (en blijven) met potentiële relaties en zich daarbij positioneren als thoughtleader op het gebied van brandveilig bouwen. De werkwijze Hoe pakken we dat aan? We organiseren persoonlijke contactmomenten, namelijk 3 rondetafelsessies door heel Nederland, waarbij we relevante onderwerpen aansnijden op […]

lees referentie
unidek pasdak

Kingspan Unidek Pasdak | B2B contentmarketing & leadgeneratie

Creatieve campagne- en verwerkingsvideo voor Unidek PasDak

lees referentie
Nabuurs International

Nabuurs International

deelmarketeer bij innovatie

Deelmarketeer bij Innovatie 013

  • 1
  • 2