
BlueTrail | Bart Wille
Directeur
“Een deelmarketeer zorgt voor perfecte continuïteit in je marketing. Van contentmarketing, nieuwsbrieven en website optimalisatie. Je hebt een ervaren én allround b2b marketeer in huis.”
lees referentie
CFOLab | Michiel van Dijk
Directeur
“Met een deelmarketeer haal je in principe een heel team in huis dat ondersteuning kan bieden, zowel op strategisch als operationeel vlak. ”
lees referentie
Wienerberger | Merlin Hafkamp
Marketing manager
Rubix | Ayalies Korenberg
Marketing en Communicatie manager
“In de samenwerking met de deelmarketeer zijn we twee gelijkwaardige partijen. Dat maakt het contact en het werkproces prettig en transparant.”
lees referentie
MTA | Jean-Pierre Noten
Corporate Communication Manager
“Het belangrijkste voordeel van deze samenwerking is dat de deelmarketeers in-house werken en op die manier het bedrijf dus goed leren kennen en echt onderdeel zijn van het team.”
lees referentie
Ideo | Lucienne Weijers
Marketing Manager
“De extra handen en voeten is heel fijn, waarbij de nodige kennis en ervaring direct aanwezig is. Je hebt dus niet te maken met een junior, maar een specialist die weet waarover zij het heeft.”
lees referentie- 1
- 2