Ayalies

Rubix | Ayalies Korenberg

Marketing en Communicatie manager

“In de samenwerking met de deelmarketeer zijn we twee gelijkwaardige partijen. Dat maakt het contact en het werkproces prettig en transparant.”

lees referentie
Jean-pierre noten

MTA | Jean-Pierre Noten

Corporate Communication Manager

“Het belangrijkste voordeel van deze samenwerking is dat de deelmarketeers in-house werken en op die manier het bedrijf dus goed leren kennen en echt onderdeel zijn van het team.”

lees referentie
Lucienne Weijers Ideo

Ideo | Lucienne Weijers

Marketing Manager

“De extra handen en voeten is heel fijn, waarbij de nodige kennis en ervaring direct aanwezig is. Je hebt dus niet te maken met een junior, maar een specialist die weet waarover zij het heeft.”

lees referentie

Boskamp & Willems Advocaten |
Huub van der Westen

Vennoot

“Is marketing niet jouw core business? Maar zie je wel de noodzaak en toegevoegde waarde voor jouw bedrijf? Dan is een deelmarketeer écht de oplossing.”

lees referentie

Aluk | Sibyl Callewier

Marketing & product development manager

“De deelmarketeer is geen starter, maar een ervaren expert die direct inzetbaar is.”

lees referentie
Koen

Innovatie nul13 | Koen Kock

Senior Adviseur & Partner

“Investeren in de deelmarketeer is investeren in de toekomst van ons bedrijf”

lees referentie
  • 1
  • 2