KPN

30 augustus 2019

Digitale Veiligheid 3.0

Ransomware, DDos-aanvallen, phishing… zomaar wat termen uit het dagelijkse nieuws. Toch lijkt  het voor veel MKB bedrijven nog een ver hun bed show. Reden voor KPN en haar Business Partners om hierop actie te ondernemen en MKB-ers bewust te maken van de gevaren. Met de campagne en het event Digitale Veiligheid 3.0 werden ondernemers, ICT-managers en directeuren meer dan bijgepraat over dit onderwerp.

Doel van de campagne

KPN en haar Business Partners willen zichzelf als een kennispartner profileren. Door MKB-ers bewust te maken van de risico’s, maar ook door oplossingen te bieden. Daarnaast is het genereren van B2B leads een belangrijke marketingdoelstelling. RVS Marketing is verantwoordelijk voor 60 kwalitatieve leads per event.

Rol van RVS Marketing

RVS Marketing bedacht het concept Digitale Veiligheid 3.0, deed de marketing (wervingscampagne met een website, direct mailings, email marketing, telemarketing en remindercalls, contentmarketing, social media, PR en SMS marketing) wat resulteerde in 6 landelijke events.

 

“RVS Marketing stelt het event en de klant voorop, om uiteindelijk een top resultaat van 219 leads per event neer te zetten.”

 

Het resultaat*

*excl. laatste event (werd gehouden op 1 juni)

  • Aantal events: 6
  • Aantal aanwezigen: 712 personen in totaal,
  • gemiddeld 119 personen per event
  • Aantal concrete leads: 1.311 leads in totaal
  • Gemiddeld 219 leads per Business Partner!
  • Totaal aantal vervolgafspraken: 275 and counting,
  • Gemiddeld 55 vervolgafspraken per Business Partner!
  • Unieke websitebezoekers: 6.899 in totaal
  • 1311 totaal aantal leads
  • 712 totaal aantal aanwezige personen
  • 6899 unieke websitebezoekers