BSU GROEP

30 augustus 2017

Klantcommunicatie 3.0

Als pragmatisch marketing & salesbureau zijn we gebrand op resultaten. Daarom zijn we ontzettend trots dat het event ‘Klantcommunicatie 3.0’ voor BSU bekroond is met de KPN Channel Award voor de meest succesvolle marketingactie. Laat je inspireren door deze succesvolle case.

De klantvraag en de oplossing

Hoe krijg je als ICT en telefonie dienstverlener contact met regionale MKB-ondernemers? Onze aanpak noemen we Platform Marketing. Hierbij combineren we online marketing en live communicatie met een sterke inhoudelijke rode draad. RVS zorgde voor het thema en programma van het event Klantcommunicatie 3.0. Vervolgd door een wervingscampagne met een website, direct mailing, email marketing, telemarketing, contentmarketing, social media en PR.

 

“Als we héél positief waren, hadden we 80 bezoekers voor het event verwacht. Uiteindelijk waren het er bijna 200!”

 

Het resultaat

BSU heeft als één van de 60 erkende business partners van KPN niet alleen de KPN Channel Award gewonnen, ook hun regionale bekendheid is enorm vergroot en de database is verrijkt. De cijfers spreken voor zich: Zo waren er 2.038 unieke bezoekers op de eventsite. Van de 192 bezoekers op de dag zelf, waren 149 nieuwe gezichten. Daarvan zijn dankzij de inzet van BSU maar liefst 81 vervolgafspraken gemaakt.

  • 2038 unieke bezoekers op eventsite
  • 149 nieuwe gezichten
  • 81 vervolgafspraken