Lees meer over de ervaring van Wienerberger uit Zaltbommel
‘’Een tijdelijke kracht die onze organisatie al kent, dat is best een luxe!’’
Merlin Hafkamp, Marketing Manager bij Wienerberger, licht graag toe waarom en hoe een deelmarketeer toegevoegde waarde had voor Wienerberger.
Met spoed op zoek naar een tijdelijke marketeer
”We zaten met een capaciteitsprobleem en waren met spoed op zoek naar een tijdelijke marketeer. We hadden al goede ervaringen met RVS Marketing voor een campagne. Via deze campagne kenden we deelmarketeer Ilona al. Zij was beschikbaar en dus was de stap makkelijk gezet. Een tijdelijke kracht die onze organisatie al kent, dat is best een luxe!’’
De ideale oplossing voor een tijdelijk capaciteitsprobleem
‘’Voor ons is de toegevoegde waarde van een deelmarketeer duidelijk naar voren gekomen in de periode waarin Ilona onze deelmarketeer was. Ilona…
- paste goed bij het team
- was snel thuis in onze dynamische wereld
- is een echte zelfstarter
- kon snel schakelen
- is fulltime met het vakgebied bezig
- kon inhoudelijk sparren met haar collega’s
- was 1 dag per week op kantoor aanwezig
Het inzetten van een deelmarketeer is de ideale oplossing voor ons geweest om een tijdelijk capaciteitsprobleem op te lossen.’’
"Haar kracht? Dat ze aan 1 woord vaak genoeg heeft. Dankzij haar zelfsturend vermogen was ze niet bang om vragen te stellen of dingen voor te stellen.’’
Snel thuis in onze dynamische wereld
‘’Ilona heeft zich laten zien als een ware kameleon. Ze pakte alles vlot én goed op met haar frisse blik en hands-on mentaliteit. Vanaf dag 1 was ze snel thuis in onze dynamische wereld en onderdeel van het team. Er was al een connectie met Ilona vanwege de samenwerking in de campagne. Hierdoor was ze in staat om direct te schakelen.’’
‘’Bovendien kon ze altijd inhoudelijk sparren met haar collega’s bij RVS, die ieder weer over hun eigen capaciteiten en kennis beschikken. Haar kracht? Dat ze aan 1 woord vaak genoeg heeft. Dankzij haar zelfsturend vermogen was ze niet bang om vragen te stellen of dingen voor te stellen.”
“Het inzetten van een deelmarketeer is de ideale oplossing voor ons geweest om een tijdelijk capaciteitsprobleem op te lossen.’’