Lees meer over de ervaringen van AluK en Pallazzo uit Eindhoven.
“Het ging ons nooit lukken om in korte tijd iemand te vinden, aan te nemen en in te werken. De deelmarketeer van RVS Marketing was de perfecte oplossing.”
AluK is een internationaal bedrijf met haar hoofdvestiging in Luxemburg. AluK is een specialist op het gebied van het ontwerpen, produceren en distribueren van aluminium raam-, deur- en schuifdeursystemen. Daarnaast heeft AluK een eigen merk aluminium terrasoverkappingen: Pallazzo.
Met de handen in het haar
“AluK is onderdeel van een internationaal bedrijf. In Nederland hadden we maar één marketeer in dienst. Deze collega vond elders een uitdaging en wij zaten met de handen in het haar. De opzegtermijn was kort en de workload enorm. Het ging ons nooit lukken om in korte tijd iemand te vinden, aan te nemen en in te werken. De deelmarketeer van RVS Marketing was de perfecte oplossing.”
“De deelmarketeer is geen starter, maar een ervaren expert die direct inzetbaar is.”
Direct inzetbaar
Sibyl vervolgt: “De deelmarketeers van RVS zijn geen starters. Het zijn ervaren experts op marketing gebied. In ons geval had deelmarketeer Machteld Kuipers ook nog ervaring in onze branche. Ze was dan ook vrij snel op stoom. Daarnaast is het heel fijn om te weten dat er nog een team van experts bij RVS werkt. Mocht je als deelmarketeer dan tegen een uitdaging aanlopen, dan kun je ook intern sparren.”
Een gewaardeerde collega die resultaat boekt
“Machteld pakte de draad meteen op. Haar positieve instelling, flexibiliteit, ervaring in de bouw, snelheid en communicatie skills worden intern enorm gewaardeerd.”
“De uitdagingen waren niet eenvoudig, maar ze zijn binnen de strakke deadlines én met resultaat afgerond. Onder meer de campagne rondom de nieuwe platdak terrasoverkapping Pallazzo SQOPE is door de deelmarketeer succesvol gecoördineerd. Daarnaast zijn er voor AluK twee websites live gebracht en dat was huzarenwerk. We richtten ons als eerste binnen de internationale groep ook op end-users. Vanuit de hoofdvestiging werd er dus zeer kritisch meegekeken. Gelukkig kon Machteld goed schakelen en communiceren. Daarnaast had ze ook zeer veel geduld. Het resultaat zijn twee goede, mooie websites die binnen de deadline live stonden.”
“Er viel een fulltime gat en Machteld heeft dat met 16 uur in de week goed gevuld. Prioriteiten stellen was belangrijk, maar dat kun je met een gerust hart overlaten aan haar.”
De deelmarketeer zorgt voor continuïteit
“Ik raad de deelmarketeer absoluut en zonder twijfel aan. Als mensen vertrekken, zit je plots met een probleem. De workload is gigantisch en je wil het momentum niet verliezen. Je hebt heel snel iemand nodig. En iemand van niveau die heb je niet snel gevonden. De deelmarketeers van RVS Marketing zijn dan dé perfecte oplossing.”
“We zijn wel voornemens om weer iemand fulltime aan te nemen, maar het wordt nog moeilijk om Machteld te vervangen.”