Positionering
Wat maakt je anders dan andere?
Je website of je logo is verouderd. Je doelgroep is veranderd of je dienstverlening heeft zich ontwikkeld en je (online) communicatie sluit niet meer aan. Tijd voor een refresh! De stappen op weg naar meer onderscheidend vermogen en een flitsende presentatie:
1. DNA-sessie
In een 3 uur durende sessie gaan we op zoek naar de ziel van jouw bedrijf/merk.
2. Buyer persona
We bepalen je buyer persona door diepte-interviews af te nemen met jouw (potentiële) klanten.
3. Customer journey
We brengen de customer journey in kaart: welke route legt jouw klant af van oriëntatie tot koop.
4. Positionering
Met deze kennis ontwikkelen we je nieuwe positionering: het onderscheidend vermogen uitgelegd in 1 zin. Zodat je klanten meteen snappen waarom ze bij jou moeten zijn. We verzorgen de creatieve look & feel uitgewerkt in een nieuwe huisstijl met brandstory.
5. Functioneel design
Dan gaan we aan de slag met het functioneel design van je nieuwe website. We denken na over de indeling, de navigatiestructuur en komen dan met het grafisch design. Uiteraard mobile first / responsive.
6. Bouwen van website
Tot slot bouwen we je website, bijvoorbeeld in WordPress of we werken samen met één van onze partners met een eigen CMS. Hierbij houden we rekening met al jouw wensen, maar ook met de nieuwste snufjes en tools voor meer vindbaarheid én conversie. Zodat de bezoekers op je site ook klanten worden.