Van 14.00 – 17.30 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven

Sales qualified leads én waardevolle content door intensieve samenwerking bureau en opdrachtgever

Bechtle is in Europa een grote leverancier van IT-oplossingen, IT-werkplekken; hardware, software, security. Bechtle Nederland wilde inzichten én leads genereren in de voor hun interessante zorgmarkt. De vraag was: willen zorginstellingen zelf hun IT-werkplekken blijven beheren of willen ze dit meer en meer gaan uitbesteden? En hoe verhoudt zich dat tot capaciteit, budgetten en remote werken ‘post’ corona?

Met inzet van Research Marketing onderzochten we dit onder bestaande én potentiële klanten. Met de verkregen inzichten en content voerde Bechtle succesvol campagne.

Wat neem je mee naar huis?
  • Kennis over Research Marketing – het hoe, wat en waarom?
  • Uitdagingen, aanpak en het resultaat van Bechtle
  • Output en resultaten van de Bechtle Research Marketing case
Interessant voor:
  • B2B Marketing Managers
  • B2B Sales Managers
  • B2B Marketing- en communicatieverantwoordelijke

Praktijksessie op 28 februari

Interesse? Registreer jezelf voor de praktijk sessie Research Marketing. Je bent van harte welkom op de thuisbasis van RVS Marketing in het pand Plan-B in Eindhoven

Benieuwd naar het hoe, wat en waarom van Research Marketing? Schrijf jezelf in voor de praktijksessie Research Marketing door Niels Wijnen en Arjan Rattink op X februari 2023! Je bent van harte welkom op de thuisbasis van RVS Marketing in het pand Plan-B in
Eindhoven.

Wat mag je verwachten?
Tijdens deze praktijksessie neemt Arjan Rattink je mee in de methodiek van Research Marketing. Wat is het doel van Research Marketing? Wat zijn belangrijke lessons learned en hoe kun jij dit inzetten voor jouw organisatie?

Vervolgens duiken we de praktijk in met Niels Heijnen en bespreken we de case van Bechtle. Dit onderzoek richtte zich op betrouwbare IT-oplossingen in de zorg. Hoe zorgen zorginstellingen voor een betrouwbare IT-infrastructuur die zo goed mogelijk aansluit bij hun organisatie?

Wacht niet te lang!
We hebben ruimte voor maximaal 35 deelnemers, dus wacht niet te lang en schrijf je in!

Programma

  • 14.00 - 14.30 Ontvangst
  • 14.30 - 14.35 Welkom door Arjan Rattink, RVS Marketing
  • 14.35 - 15.35 Waarom Research Marketing onmisbaar is in je B2B marketingstrategie
  • 15.35 - 16.25 Hoe genereerde Bechtle inzichten, content én leads met Research Marketing?
  • 16.25 - 16:30 Afsluiting door Arjan Rattink, RVS Marketing
  • 16.30 – 17.30 Netwerkborrel
We zien je graag

Uit het veld

Niels Heijnen
Marketing Manager, Bechtle

Niels werkt inmiddels bijna 5 jaar bij Bechtle en is in die tijd uitgegroeid tot Marketing Manager. Bechtle is de vertrouwde IT partner met meer dan 30 jaar ervaring. Een toekomststerke, betrouwbare partner voor de complete IT-infrastructuur. Zijn doel? IT voor organisaties laten werken, en niet andersom.

Arjan Rattink SMP
B2B Marketing Strateeg / Partner bij RVS Marketing

Arjan is een ervaren B2B Marketing Strateeg en medeoprichter van RVS Marketing. Droomt en drinkt marketing. Denkt goed na voordat hij in het diepe springt. Actief binnen het NIMA als examinator van het NIMA B examen en bestuurslid van het S-netwerk (belangenbehartiging van de titels Senior Marketing Professional, Senior Digital Professional en Senior Communication Professional)

Uit ervaring

Het effect van Research Marketing is enorm! Door kennis te delen via Reasearch Marketing kan je gericht een specifieke doelgroep bereiken. Ik was verrast door de goede resultaten.

Ellen Gitz Marketeer
B2B Marketing &
Salesbureau
Deelmarketeer,
Groeimarketeer,
Werving & Selectie
Kennisplatform
voor B2B Marketeers