Van 14.00 – 16.30 uur
Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven
2023 – Data Driven Marketing in B2B
Data is een onmisbaar stukje van de B2B Marketing puzzel. Met de juiste data kun je tenslotte aantonen hoe succesvol je marketinginspanningen zijn geweest en hier gedegen beslissingen op nemen. Tijdens deze sessie leer je op welke manier je data kunt gebruiken om activiteiten op het gebied van marketing meetbaar te maken, verbeteracties te bepalen en uit te voeren. Op deze manier ontstaat een cyclus van meten, verbeteren en evalueren.
De spreker Jos Cup van TADA Analytics geeft je tips en trucs om data inzichtelijk te maken.
Wat neem je mee naar huis?
- Wat de voordelen zijn van continu meten en verbeteren van marketinginspanningen
- Hoe je relevante metrics en KPI’s bepaalt
- Hoe je inventariseert welke data beschikbaar is en welke (nog) niet
- De mogelijkheden van marketingsystemen
- Hoe je systemen als Google Analytics/Google Tag manager/UTM instelt
- Op welke manier je data dient te interpreteren
- Hoe je verbeteracties doorvoert op basis van je inzichten
Interessant voor:
- B2B Marketing Managers
- B2B Marketing- en communicatieverantwoordelijken
Expertsessie
Expertsessie op 20 april 2023
Benieuwd naar Data Driven Marketing? Schrijf jezelf in voor de expertsessie door Jos Cup van TADA op donderdag 20 april 2023! Je bent van harte welkom op de thuisbasis van RVS Marketing in het pand Plan-B in Eindhoven.
Jos Cup is eigenaar van TADA Analytics en helpt organisaties om data te activeren en deze om te zetten in bruikbare informatie. Het doel? Actiegerichte informatie waarmee management gedegen beslissingen kan nemen over klanten, sales en marketing & communicatie.
De sessie is gratis.
Wat mag je verwachten?
Tijdens deze expertsessie vertelt Jos Cup hoe je als organisatie data kunt gebruiken om activiteiten op het gebied van marketing meetbaar te maken. Hoe zorg je ervoor dat je data op orde is? Hoe haal je vervolgens uit deze data de juiste informatie? En welke beslissingen maak je uiteindelijk op basis van deze informatie?
Ook presenteert Linda Veraa-Hoevenaars de RVS B2B Monitor: ons eigen B2B dashboard waar we in één oogopslag KPI’s van marketingcampagnes inzichtelijk maken.
Wacht niet te lang!
We hebben ruimte voor maximaal 50 deelnemers, dus wacht niet te lang en schrijf je in!
Programma
- 14:00 - 14.30 Ontvangst
- 14.30 - 14.35 Welkom door Arjan Rattink, RVS Marketing
- 14.35 - 16.05 Data Driven Marketing door Jos Cup, TADA
- 16.05 - 16.25 Presentatie RVS B2B Monitor door Linda Veraa, RVS Marketing
- 16.25 - 16.30 Afsluiting door Arjan Rattink
- 16.30 - 17.30 Netwerkborrel
Uit het veld
Uit ervaring
rvs marketing people
Deelmarketeer,
Groeimarketeer,
Werving & Selectie
weten?