Van 13.30 – 17.30 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven

Deze sessie kost €395,- excl. BTW. 

 

 

 

NIMA Members ontvangen 3 PE punten

B2B Marketing College – B2B Marketing & Technologie

Voor marketeers die meer willen weten over AI 2.0 en zich willen verdiepen in datagedreven marketing

Het was dé trend van 2023: Artificial Intelligence. Maar nu het stof is neergedaald, zetten we de volgende stap. Hoe wordt AI niet alleen een handige tool, maar een definitief onderdeel van je marketingstrategie? En wat is de link met data driven marketing?

Deel 1: Kevin van Kalkeren 

Kevin van Kalkeren is Manager Product Management & Data Science bij OnMarc, en combineert een achtergrond in sociale psychologie en data science. Zijn fascinatie met data komt dan ook vooral voort uit het kunnen begrijpen van mensen en hun gedrag. In zijn werk is hij dan ook dagelijks bezig met het verbinden van data science en klantreis in verschillende toepassingen. Naast zijn werk bij OnMarc, is hij ook als docent betrokken bij de Hogeschool Utrecht. Ook is hij de medeoprichter van Dewey, een boekenplatform waar gebruikers verrassingsboeken(tips) krijgen op basis van zelfontwikkelde algoritmen.

Deel 2: Danny Oosterveer

Danny Oosterveer, Data-bedreven Marketeer, Auteur, spreker en docent. Er is een enorme behoefte aan marketeers en communicatiespecialisten die verstand hebben van data en analytics. Tegelijkertijd zijn er maar erg weinig professionals die hier kaas van hebben gegeten. Danny was o.a. Growth Marketer bij Marketingfacts, blogt nog steeds regelmatig en schreef o.a. twee boeken ‘Data-bedreven marketing’ en ‘Basisboek Digital Analytics’. Daarnaast werkt hij als zelfstandig marketingconsultant, waar hij andere bedrijven helpt met de inzet van online marketing. Op dit moment zet hij zich in voor cryptodienstverlener AMDAX.

Danny neemt je op inspirerende wijze mee in de wereld van data-bedreven Marketing. 

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP/SDP/SCP)
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Sales managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers

B2B Marketing College in het kort

Het B2B Marketing College 2024 is een gezamenlijk initiatief van RVS Marketing en het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing).

Het college bestaat uit 4 dagdelen met 2 interactieve sessies per dagdeel.

Het B2B Marketing College is ontstaan uit de wens om B2B marketeers in zo kort mogelijke tijd, zo compleet mogelijk te informeren over de op dit moment belangrijkste topics in het vak. Dankzij een selectie van topsprekers en experts ben je snel weer bij.

 

Wil je ook in korte tijd helemaal up to date zijn in je vak? En je cv verrijken met een NIMA Deelnamecertificaat? Dan is het B2B Marketing College iets voor jou!

Voor €1.250 kun je deelnemen aan alle 4 de sessies. (Losse sessie €395).

Let op, je ontvangt alleen een Deelnamecertificaat bij deelname aan het complete B2B Marketing College.

NIMA titelhouders ontvangen 12 PE-punten. 3 PE-punten per sessie.

 

 

 

Programma

  • 13.30 - 14.00 Ontvangst
  • 14.00 - 14.10 Welkom
  • 14.10 - 15.10 Deel 1: Kevin van Kalkeren
  • 15.10 - 15.20 Korte pauze
  • 15.20 - 16.20 Deel 2 : Danny Oosterveer
  • 16.20 - 16.30 Afsluiting
  • 16.30 - 17.30 Borrel
We zien je graag

Uit het veld

Kevin van Kalkeren
Manager Product Management & Data Science, OnMarc

Kevin van Kalkeren is Manager Product Management & Data Science bij OnMarc, en combineert een achtergrond in sociale psychologie en data science. Zijn fascinatie met data komt dan ook vooral voort uit het kunnen begrijpen van mensen en hun gedrag. In zijn werk is hij dan ook dagelijks bezig met het verbinden van data science en klantreis in verschillende toepassingen. Naast zijn werk bij OnMarc, is hij ook als docent betrokken bij de Hogeschool Utrecht. Ook is hij de medeoprichter van Dewey, een boekenplatform waar gebruikers verrassingsboeken(tips) krijgen op basis van zelfontwikkelde algoritmen.

Danny Oosterveer
Data-bedreven Marketeer, Auteur, spreker en docent.

Danny Oosterveer, Data-bedreven Marketeer, Auteur, spreker en docent. Er is een enorme behoefte aan marketeers en communicatiespecialisten die verstand hebben van data en analytics. Tegelijkertijd zijn er maar erg weinig professionals die hier kaas van hebben gegeten. Danny was o.a. Growth Marketer bij Marketingfacts, blogt nog steeds regelmatig en schreef o.a. twee boeken ‘Data-bedreven marketing’ en ‘Basisboek Digital Analytics’. Daarnaast werkt hij als zelfstandig marketingconsultant, waar hij andere bedrijven helpt met de inzet van online marketing. Op dit moment zet hij zich in voor cryptodienstverlener AMDAX.

rvs marketing

B2B Marketing
& Salesbureau

Lees meer

rvs marketing people

Deelmarketeer,
Groeimarketeer,
Werving & Selectie

Deelmarketeer.nl Groeimarketeer.nl meer
weten?

RVS Marketing academy

Kennisplatform
voor B2B Marketeers

Lees meer