Van 13.30 – 17.30 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven

Deze sessie kost €395,- excl. BTW.

Alle 4 de sessies bijwonen en een NIMA deelnamecertificaat ontvangen? Boek dan je ticket hier

 

 

 

*NIMA members ontvangen 3 PE punten

B2B Marketing College – B2B Marketing & Psychologie

Voor marketeers die morgen inzichten uit de gedragspsychologie concreet willen toepassen.

Er is steeds meer aandacht in marketing voor gedragspsychologie. Logisch, want er is nog veel winst mee te behalen! Niet dat de koopknop bestaat, maar effectieve beïnvloeding wel degelijk. Bovendien is het gewoon fascinerend wat er kan en al gebeurt! Vraag je je af hoe een toonaangevend bedrijf hiermee omgaat? En wil je een berg direct toepasbare tips van dé specialist op dit gebied?

Deel 1: Erik Soeteman

Global Marketing Director Erik Soeteman neemt je mee in zijn aanpak om van Royal Swinkels Family Brewers (die van Bavaria, ja) een gedragsgedreven organisatie te maken. In een inspirerende sessie laat hij zien hoe hij alle opgedane gedragsinzichten ook gebruikt om zijn eigen marketeers in beweging te krijgen. Door het vooral makkelijk voor ze te maken om al die gedrags- en marketingkennis tot zich te nemen en toe te passen. En dat doe je niet alleen door een stapel boeken op hun bureau te leggen.

Deel 2: Christ Coolen

Wie kent hem nog niet? Christ Coolen, de marketeer die in no-time breed bekend is geworden met de vertaling van wetenschappelijke kennis uit de (gedrags)psychologie naar de marketingpraktijk. Dit is je kans om zijn laatste inzichten uit eerste hand te horen. Interactief, geweldig leuk en super interessant!

Wat neem je mee naar huis?

  • Na deze middag heb je een kijkje in de keuken gekregen over hoe een groot bekend merk gedragspsychologie toepast en hoe jij dat kunt vertalen naar jouw praktijk.
  • Verder kun je direct aan de slag met een groot aantal tips en trucs gebaseerd op wetenschappelijke kennis..


Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP/SDP/SCP)*
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Sales managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers

B2B Marketing College in het kort

Het B2B Marketing College 2024 is een gezamenlijk initiatief van RVS Marketing en het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing).

Het college bestaat uit 4 dagdelen met 2 interactieve sessies per dagdeel.

Het B2B Marketing College is ontstaan uit de wens om B2B marketeers in zo kort mogelijke tijd, zo compleet mogelijk te informeren over de op dit moment belangrijkste topics in het vak. Dankzij een selectie van topsprekers en experts ben je snel weer bij.

 

Wil je ook in korte tijd helemaal up to date zijn in je vak? En je cv verrijken met een NIMA Deelnamecertificaat? Dan is het B2B Marketing College iets voor jou!

Voor €1.250 kun je deelnemen aan alle 4 de sessies. (Losse sessie €395).

Let op, je ontvangt alleen een Deelnamecertificaat bij deelname aan het complete B2B Marketing College.

Programma

  • 13.30 - 14.00 Ontvangst
  • 14.00 - 14.10 Welkom
  • 14.10 - 15.10 Deel 1: Erik Soeteman
  • 15.10 - 15.20 Korte pauze
  • 15.20 - 16.20 Deel 2: Christ Coolen
  • 16.20 - 16.30 Afsluiting
  • 16.30 - 17.30 Borrel
We zien je graag

Uit het veld

Christ Coolen
Marketing trainer

Christ Coolen is een ervaren Marketing Manager in zowel B2B als B2C aan zowel bureau- als opdrachtgeverszijde. Christ heeft zich de afgelopen jaar gespecialiseerd in marketing, psychologie en gedragswetenschap. Op dit moment werkt hij als zelfstandig marketing trainer. Je kunt hem kennen van zijn zeer herkenbare slideshows over marketing & psycholgie op LinkedIn, of van ‘de leukste nieuwsbrief over marketing(psychologie)’ met meer dan 47.000 abonnees! In 2023 organiseerde hij het ‘leukste event over Marketing & Psychologie’ dat werd bezocht door ruim 1.000 bezoekers. 

Erik Soeteman
Head of Global Marketing, Royal Swinkels

Global Marketing Director Erik Soeteman neemt je mee in zijn aanpak om van Royal Swinkels Family Brewers (die van Bavaria, ja) een gedragsgedreven organisatie te maken. In een inspirerende sessie laat hij zien hoe hij alle opgedane gedragsinzichten ook gebruikt om zijn eigen marketeers in beweging te krijgen. Door het vooral makkelijk voor ze te maken om al die gedrags- en marketingkennis tot zich te nemen en toe te passen. En dat doe je niet alleen door een stapel boeken op hun bureau te leggen.

rvs marketing

B2B Marketing
& Salesbureau

Lees meer

rvs marketing people

Deelmarketeer,
Groeimarketeer,
Werving & Selectie

Deelmarketeer.nl Groeimarketeer.nl meer
weten?

RVS Marketing academy

Kennisplatform
voor B2B Marketeers

Lees meer