Van 13.30 – 17.30 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven

Deze sessie kost €395,- excl. BTW.

Alle 4 de sessies bijwonen en een NIMA deelnamecertificaat ontvangen? Boek dan je ticket hier

 

 

B2B Marketing College – B2B Marketing & Content

Voor marketeers die hun contentstrategie én LinkedIn-skills naar een hoger niveau willen tillen.

Content(marketing) is en blijft een dominant onderdeel in B2B. Er is oneindig veel over gezegd en geschreven. Maar het meest leer je van hoe anderen het aanpakken. Tijdens deze bijeenkomst hoor je uit eerste hand, hoe Philips haar contentstrategie ontwikkelt en uitrolt. Voor nog meer inspiratie krijg je de meest actuele inzichten aangereikt voor hét sociale medium in B2B: LinkedIn.

Deel 1: Freek Janssen

Freek Janssen is al ruim 20 jaar actief als storyteller: van journalistiek tot PR en contentmarketing. Nu werkt hij als Senior Content Strategist bij Philips en als freelancer. Hij legt uit hoe je, heel simpel, in tien stappen je eigen contentstrategie op poten kunt zetten. Waarom werkt storytelling zo goed om de doelgroep te bereiken? Hoe zorg je ervoor dat je continu zichtbaar blijft? Hoe meet je wat het oplevert? En hoe gebeurt dit bij Philips?

Deel 2: Jan Willem Alphenaar 

Na het strategische deel, duiken we met de hoogst gecertificeerde LinkedIn-trainer, Jan Willem Alphenaar, de diepte in.  Zijn kennis, tips en adviezen zijn ongekend. Als je de deur uitloopt, weet je als geen ander hoe je LinkedIn optimaal gebruikt als onderdeel van je contentstrategie.

 

Wat neem je mee naar huis?

  • Na deze middag ben je in staat om de contentmarketingstrategie van jouw organisatie nieuwe energie te geven.
  • Je leert verrassende insights over het toepassen van LinkedIn als onderdeel van je contentmarketingstrategie.

B2B Marketing College in het kort

Het B2B Marketing College 2024 is een gezamenlijk initiatief van RVS Marketing en het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing).

Het college bestaat uit 4 dagdelen met 2 interactieve sessies per dagdeel.

Het B2B Marketing College is ontstaan uit de wens om B2B marketeers in zo kort mogelijke tijd, zo compleet mogelijk te informeren over de op dit moment belangrijkste topics in het vak. Dankzij een selectie van topsprekers en experts ben je snel weer bij.

 

 

 

Wil je ook in korte tijd helemaal up to date zijn in je vak? En je cv verrijken met een NIMA Deelnamecertificaat? Dan is het B2B Marketing College iets voor jou!

Voor €1.250 kun je deelnemen aan alle 4 de sessies. (Losse sessie €395).

Let op, je ontvangt alleen een Deelnamecertificaat bij deelname aan het complete B2B Marketing College.

NIMA titelhouders ontvangen 12 PE-punten. 3 PE-punten per sessie.

Programma

  • 13.30 - 14.00 Ontvangst
  • 14.00 - 14.10 Welkom
  • 14.10 - 15.10 Deel 1: Freek Janssen, Contentstrategie
  • 15.10 - 15.25 Pauze
  • 15.25 - 16.25 Deel 2: Jan Willem Alphenaar, LinkedIn
  • 16.25 - 16.35 Afsluiting
  • 16.35 - 17.30 Borrel
We zien je graag

Uit het vak

Jan Willem Alphenaar
LinkedIn trainer voor Sales en Marketing

Jan Willem Alphenaar is internationaal LinkedIn trainer voor Sales en Marketing sinds 2009. Hij heeft medewerkers van meer dan 500 organisaties getraind in het gebruik van dit platform.
Sinds de introductie van LinkedIn Advertising in augustus 2012, maakt hij gebruik van deze interessante vorm van advertising. Hij traint hier marketeers in, maar zijn bedrijf beheert ook de volledige campagnes voor meerdere internationale organisaties.
Hij is de hoogst gecertificeerde LinkedIn specialist van Europa voor Marketing Solutions en heeft meegewerkt aan het Beta programma voor de internationale certificering.

Freek Janssen
Senior Content Strateeg, Philips & Eigenaar BureauVerf

Verhalenverteller, van huis uit. Na een carrièrestart in de journalistiek (PZC, Brabants Dagblad) leerde ik bij LEWIS de kneepjes van het PR-vak kennen. Daar zette ik een contentdivisie op, werkte met veel plezier en energie voor klanten in met name B2B tech.

Nu: contentstrateeg bij Philips en af en toe iets ernaast. Vandaar Bureau verf.

Uit ervaring

Ik ben jaren actief geweest in sales, maar kende de mogelijkheden van LinkedIn Advertising onvoldoende. In een middag ben ik klaar om zelf campagnes te draaien, evalueren en te optimaliseren!

Ellen Gitz RVS Marketing Regisseur

rvs marketing

B2B Marketing
& Salesbureau

Lees meer

rvs marketing people

Deelmarketeer,
Groeimarketeer,
Werving & Selectie

Deelmarketeer.nl Groeimarketeer.nl meer
weten?

RVS Marketing academy

Kennisplatform
voor B2B Marketeers

Lees meer