RVS Marketing website is vernieuwd!

 

De website is vaak de eerste kennismaking met een bedrijf. Het is zelfs zo dat maar liefst 90% van jouw potentiële klanten eerst de website bezoekt wanneer ze meer te weten willen komen over wat je te bieden hebt.

En je weet wat ze zeggen: een eerste indruk maak je maar één keer. Is deze eerste indruk goed, dan is de kans op conversie en loyaliteit groot. Bij RVS Marketing hechten we dan ook veel waarde aan onze website. Een website die goed in elkaar steekt, logisch is opgebouwd en vooral ook gebruiksvriendelijk is.

Dit is er veranderd…

En daarom hebben wij de afgelopen maanden niet alleen voor onze gewaardeerde klanten nieuwe websites ontworpen, maar ook flink aan onze eigen website gesleuteld. Blijf jezelf ontwikkelen. Dit is deels de missie van de RVS Academy, maar tevens een belangrijke waarde van onze organisatie als geheel.

Nu ben je natuurlijk benieuwd wat er dan precies veranderd is aan onze website… Zo op het eerste oog lijkt het natuurlijk niet geheel nieuw, en ergens klopt dat ook wel. Wat we hebben gedaan is vooral gericht op de gebruiksvriendelijkheid en structuur van de site. Zo hebben we ervoor gekozen om al onze diensten onder één dak te brengen. Waar we voorheen losse websites hadden voor onze Deelmarketeer, Groeimarketeer en Academy, vind je nu alles op 1 website. Wel zo overzichtelijk!

 

Een goede website kenmerkt zich door de volgende zaken:

  • Goede vindbaarheid – als ondernemer wil je natuurlijk bovenaan staan in Google.
    Met een snelle website die technisch top is (juist ook op mobiel!) en waar een SEO strategie achter zit vergroot je de kans op een hoge positie in de zoekresultaten.
  • Gebruiksvriendelijkheid – dit is een belangrijk uitgangspunt voor een goede vindbaarheid. Denk aan een korte laadtijd, de opbouw van de website en correcte weergave op verschillende apparaten.
  • Relevante content – zorg voor waardevolle, relevante content waarmee de vragen
    van jouw doelgroep worden beantwoord. Denk ook aan een ‘leadmagnet’, wat voor content is zo waardevol dat iemand zijn gegevens wil achterlaten? Dit kan bijvoorbeeld een trendrapport, webinar, online magazine of event zijn.

Een website is vaak het eerste wat een potentiële klant van jouw bedrijf ziet. Het regelmatig onder de loep nemen van je website is dus ontzettend belangrijk. Net als het opvolgen van leads. Daarom werken wij bijvoorbeeld samen met Leadinfo. Een tool om eenvoudig te zien welke bedrijven je site hebben bezocht.