Kingspan Unidek kiest voor RVS Marketing & Tête de la course
21 oktober 2020
Dakelementenproducent Kingspan Unidek kiest na pitch voor B2B Marketing- en salesbureau RVS Marketing en strategisch en creatief bureau Tête de la course die samenwerken. De twee Eindhovense bureaus worden de komende drie jaar de tactische en creatieve partner en garanderen daarbij contact met nieuwe leads.
De start begint met een nieuwe positionering en campagne, gericht op aannemers, zelfbouwers en bouwmaterialenhandels. Opdrachtgever Bram Geurts, Manager Marketing, vertelt over de pitch: “Bouwmarketingbureau RVS Marketing en Tête de la course hebben ons verrast met een pragmatische en resultaatgerichte aanpak die past bij de bouwsector.” Arjan Rattink van RVS Marketing: “De bouw is een traditionele markt en aannemers werken al jaren op dezelfde manier. We gaan nu een gedragsverandering teweeg brengen en via diverse touchpoints, on- en offline de doelgroep laten ervaren dat een andere manier van werken zoveel sneller en met minder mankracht gaat.”
Ruud Cuijpers, Tête de la course: “Centraal in de campagne staat: het ontzorgen van aannemers en zelfbouwers. Kingspan Unidek ontneemt jou als verwerker van dakelementen namelijk heel wat kopzorgen als het gaat om ingewikkelde dakconstructies. De campagne gaat eind november live.”