“Soms krijg je een kans en die moet je gewoon grijpen”

7 mei 2019

Geschreven door Sandy Toonen

3 vragen aan Inge Lammers

Met trots laten we je weten dat per 1 januari een vrouwelijke millennial van slechts 29 jaren jong als partner is toegetreden tot RVS Marketing! Inge Lammers is sinds de oprichting in 2013 aan het bureau verbonden. Ze heeft als online marketeer en gedreven organisatietalent de ambitie om samen met de andere partners ons B2B bureau verder uit te bouwen.

1. Wilde je altijd al ondernemer worden?

“Nee, maar ik was er wel nieuwsgierig naar. Om als ZZP-er te werken leek me eenzaam en ik was bang dat ik een enorme workaholic zou worden. Toen we in het voorjaar van 2016 grapten over mede-eigenaarschap, werd het al snel serieus. Niet alleen Arjan en Cas, maar ook compagnon Ernie is enthousiast!

2. Wat houdt je nieuwe rol in?

“Intern verandert er niet veel. Ik ben begonnen bij RVS als account- en projectmanager en daarna operationeel manager. Dit betekent eindverantwoordelijk voor het resultaat van projecten en zorgen dat klanten ons echt zien als lange termijn samenwerkingspartner. Ons team is hierbij de basis en daarom probeer ik eraan bij te dragen dat iedereen het heel prettig vindt om bij ons te werken. Verder blijf ik een denkende doener, een regelaar, en dat blijf ik dan ook lekker doen.

3. Wat zijn je plannen?

“Het klinkt niet zo bescheiden, maar wij zijn echt goed in het behalen van meetbare resultaten. Wij zijn niet van de uitgebreide abstracte plannen of van veel engagement die weinig oplevert. Onze klanten willen méér marketingeffect. En dat vinden we het leukste om aan te werken. Met de persoonlijke, menselijke factor als belangrijkste vertrekpunt en met sterke inhoudelijke concepten als basis. Verkopen over de as van de inhoud noemen we dat. Het hele team heeft echt die flow van willen scoren. Dat is energie waar ik van houd.”