RVS DEELMARKETEER

De B2B deelmarketeer voor het MKB

Stel, je hebt als MKB ondernemer geen eigen marketeer/marketingafdeling of één marketeer die overloopt van het werk. Zelf beschik je als bedrijf simpelweg niet over parate (online) marketingkennis en de tijd of discipline om marketing te bedrijven. Iemand nu aannemen is niet aan de orde en alles uitbesteden aan een bureau komt nu even niet uit of is te duur. Herkenbaar?

Wat is een deelmarketeer?

Onze deelmarketeers zijn ervaren B2B marketeers die zorgen voor een beter marketingfundament, meer zichtbaarheid, betere vindbaarheid én leadgeneratie.

De 5 voordelen

  • De deelmarketeer is al inzetbaar vanaf 8 uur per week!
  • Het uurtarief ligt lager dan de uurtarieven van een gemiddeld marketingbureau.
  • De deelmarketeer heeft up-to-date kennis over alle facetten van het B2B marketing vakgebied
  • De deelmarketeer heeft het complete team van RVS Marketing als sparringpartner achter de hand.
  • De deelmarketeer wordt aangestuurd door RVS Marketing en kost u weinig tijd.

Wanneer een interim B2B marketeer inschakelen?

Denk aan de volgende situaties:

  • Je wilt werken aan contentmarketing, maar er is structuur nodig en iemand die de contentproductie aanjaagt.
  • Marketing moet sales meer ondersteunen. Het is nu te veel een communicatie-afdeling. Wie krijgt dit van de grond?
  • Je hebt één marketeer of een klein marketingteam en er gaat iemand met zwangerschapsverlof.
  • Er ligt al heel lang een wens voor een nieuwe huisstijl en een nieuwe website, maar er is niemand die de kar kan trekken.
  • Je hebt een marktsegment op het oog waar iemand z’n tanden in moet zetten. Maar wie-o-wie?

Waarom een deelmarketeer van RVS Marketing?

Wij zijn een puur B2B marketingbureau met mensen die begrijpen wat een DMU is en die snappen dat een zakelijke dienst of een industrieel product wat anders is dan een tube tandpasta. 

Stuk voor stuk hoogopgeleid en met meerjarige ervaring. Dienstverleners in hart en nieren die hun kennis actueel houden met opleidingen, trainingen en onze RVS Classes. Professionals die graag de handen uit de mouwen steken en die profiteren van elkaars kennis en kunde.

Maar niemand is hetzelfde, iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. Wie past het beste bij jouw uitdaging? Is er behoefte aan een strategische marketeer? Of juist iemand die uitvoerend is? Op dit moment hebben wij de volgende B2B deelmarketeers beschikbaar vanaf 8 uur per week:

Sophie Wouters

Ik ben een enthousiaste allround B2B marketeer, die graag marketingprojecten in goede banen leidt. Strakke planningen, betrekken van de juiste personen bij het project, snel schakelen en flexibiliteit zijn kerntaken die passen bij mij. Hands-on met direct resultaat, bouwend aan een stevig marketingfundament.

 

Silvia Dekkers

Ik ben een ervaren B2B marketeer met een track record in de zakelijke en met name financiële dienstverlening. (BDO & Loyalis). Sterk in meedenken over en vasthouden aan de marketingstrategie. Jarenlange ervaring in positioneringsvraagstukken, contentmarketing, leadgeneratie, inbound marketing en marketing automation.

Machteld Kuipers

Vanwege mijn brede vakkennis, zowel offline en online, jaren werkervaring aan zowel bureau – als aan klantzijde (retail + bouw) en enthousiasme, ben ik in staat om een team te ontzorgen.

Ik heb een proactieve en daadkrachtige werkhouding en ben een doener en perfectionist. Ik houd me graag bezig met planning, coördinatie en organisatie van zeer diverse,

Marieke van Mierlo

Als senior communicatiemanager met meer dan 10 jaar internationale werkervaring bij MKB en multinationals ben ik een echte allrounder. Ik heb een Master in bedrijfscommunicatie en digitale media op zak en ben sinds twee jaar ook verder ontwikkeld in het marketingvak.

Ik ben een doorzetter die niet denkt in problemen, maar in oplossingen. Iemand van

Lonneke Kronenburg

Content is écht mijn ding. Met een opleiding in Communicatie en jarenlange werkervaring bij diverse communicatiebureaus, specialiseer ik mijzelf sinds 2016 op copywriting en content. Blogs, videoscripts, social media posts, vacatureteksten, persberichten: alles wat tekst betreft, laat mijn hart een sprongetje maken.

Sandy Toonen SDP

Ik ben een B2B (content)marketeer die zorgt voor een pragmatische (content)marketingaanpak die, door het gehele bedrijf gedragen wordt. Ik breng structuur aan in de marketingactiviteiten en de meetbaarheid ervan. Resultaat? Een effectieve samenwerking tussen marketing en sales, meer zichtbaarheid in de markt

Dianne Joosten SMP

Als allround b2b marketeer met een master in Strategic Marketing en een ‘handen uit de mouwen’ mentaliteit, kom ik het beste tot mijn recht in een gecombineerde rol. Waar zowel strategie als operatie belangrijk zijn. Van propositiebepaling tot het coördineren van een website of het aandragen van leads met een creatieve campagne. Effectiviteit is bij mij altijd een topprioriteit.

Willeke Traa

Door mijn ervaring als hoofd van een marketingafdeling, weet ik wat belangrijk is om doelen te bereiken. Ik zorg ervoor dat de samenwerking tussen sales, marketing en service soepel verloopt. Mijn expertises zijn leadgeneratie, CRM, inbound- en contentmarketing. Tegelijkertijd is ook mijn operationele ervaring heel breed: e-mailmarketing, social media, interne communicatie en events.

Marlijn Nelissen

Ik ben een allround b2b marketeer met een hands-on mentaliteit. Met ervaring aan opdrachtgevers- en bureauzijde, weet ik hoe het is om alle bordjes in de lucht houden. Zowel on- als offline. En zowel tactisch als operationeel. Ondertussen draai ik aan de juiste knoppen voor het maximale resultaat. Want daar gaat het uiteindelijk om.

Interesse? Neem contact op met Cas van Stratum.

Cas van Stratum
cas@rvsmarketing.nl
+31 613 133 610