
Basis principes Google ads & Analytics
Wie online adverteert, kan er niet meer omheen; de armen van Google reiken ver! Wat is het en hoe werkt dat precies, Google Ads? Hoe maak je een campagne? Waar moet je op letten? Hoe meet je de resultaten?
lees referentie
WordPress
Meer dan 40% van alle nieuwe websites ter wereld zijn gebouwd in Wordpress. Hoe je bouwt hoef je niet te weten, maar hoe je onderhoudt, wel. Zo kun je zelf wijzingen aanbrengen en content plaatsen.
lees referentie
Contentmarketing
Bij B2B marketing draait het bijna altijd om de inhoud. Je onderscheiden op product- of dienstniveau is steeds lastiger. Zorg voor kennis die je doelgroep raakt in het hart. Zo word je misschien kennisleider (thought leader)? Maar dan moet je die doelgroep (persona’s) wel heel goed kennen én begrijpen.
lees referentie
Research marketing: Verkopen over de as van de inhoud
Research marketing is een specialiteit van RVS Marketing. Één aanpak om nieuwe contacten aan te boren én inzichten te verwerven én content te maken. Een succesvolle aanpak in nauwe samenwerking tussen marketing en sales.
lees referentie
Employer Marketing: onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie
Het vinden van de juiste kandidaten is voor veel B2B bedrijven een uitdaging. Een vacature online zetten en rustig afwachten? Dat werkt al lang niet meer. Ook in arbeidsmarktcommunicatie moet je 𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝗰𝗵𝗲𝗶𝗱𝗲𝗻𝗱 zijn. Employer Marketing noemen we dat.
lees referentie
B2B Marketing & Vitality Model
B2B Marketing is een vak dat je maar deels leert op school. Maar wat hoort allemaal tot B2B? RVS Marketing heeft hiervoor een model ontwikkeld: B2B Marketing Vitality. Het vertelt in een oogopslag hoe het B2B marketing speelveld er uitziet en een route naar meer meer inzicht, een sterke positionering en meer leads. Tijdens de kennissessie leer je alle ins- en outs en gaan we daar op in met verschillende voorbeeldcases.
lees referentie
Copywriting
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. En toch zijn die woorden nog steeds erg belangrijk. Je toon, je stijl, je overtuigingskracht, je geloofwaardigheid. Het zit allemaal verstopt in woorden. Van je eigen mail tot de tekst in campagnes.
lees referentie
Leads generen met Account Based Marketing voor Vebego Cleaning Services
Concrete en praktische ‘lessons learned’ van Vebego Cleaning Services én een gedegen aanpak om zelf een creatieve en effectieve campagne te ontwikkelen.
lees referentie
Méér impact door Marketing én Sales Alignment
Een interessante Expertsessie over de kracht van Marketing én Sales met Pieter Kopmels – Head of Global Marketing bij DSM.
lees referentie
Het marketingplan op 1 A4
Een goed marketingplan hoeft geen boekwerk te zijn. Liever niet zelfs! Dianne neemt je mee in de weg naar een compleet, maar toch beknopt plan. Hoe verzamel je snel de juiste informatie? Wat staat er minimaal in het plan? Hoe maak je het toepasbaar en haalbaar?
lees referentie- 1
- 2