Christ Coolen

Conversiegericht schrijven in B2B door Christ Coolen

Conversiegericht schrijven in B2B door Christ Coolen. Leer hoe je kneitergoeie copy schrijft die overtuigt en verkoopt.
Kosten bedragen €129,- excl. BTW. Schrijf je nu in!

lees referentie
jan willem alphenaar

LinkedIn Advertising voor B2B

LinkedIn is hét zakelijke netwerk van Nederland. Maar hoe zet je LinkedIn Advertising succesvol in voor je B2B organisatie? Jan-Willem Alphenaar deelt zijn kennis.

lees referentie
jos cups tada

Data Driven Marketing in B2B

Tijdens deze sessie leer je op welke manier je data kunt gebruiken om activiteiten op het gebied van marketing meetbaar te maken, verbeteracties te bepalen en uit te voeren.

lees referentie
Mirjam van Laarhoven

Duurzame ambities & Marketing

Dat duurzaamheid een steeds grotere rol speelt in onze samenleving is geen nieuws. Het is wel goed nieuws! Maar hoe versnel je de stappen in de organisatie en hoe integreer je duurzaamheid in je marketingstrategie?

lees referentie

2022- Employer Marketing: wat werkt wel?

Tijdens het event ‘Employer Marketing: wat werkt wel?’ vertelt Inge Lammers over het belang en een succesvolle aanpak van employer marketing. Daarnaast vertelt Jean-Pierre Noten van MTA hoe de succesvolle campagne ‘MTA solliciteert bij jou’ is opgezet en hoe de video meer dan 27.000 views heeft bereikt.

lees referentie

2022 – Conversiegericht schrijven in B2B door Christ Coolen

Conversiegericht schrijven in B2B door Christ Coolen. Leer hoe je kneitergoeie copy schrijft die overtuigt en verkoopt.
Kosten bedragen €129,- excl. BTW. Schrijf je nu in!

lees referentie
Christ Coolen

2022 – Expertsessie door Christ Coolen over het effect van psychologie in B2B marketing

Meer weten over Conversiegerichte Marketing? Meld je aan voor de Expertsessie het effect van psychologie in B2B marketing door Christ Coolen. Donderdag 17 maart 2022.

lees referentie

2022 – B2B Marketing Expertsessie: Méér impact door Marketing én Sales Alignment

Een interessante Expertsessie over de kracht van Marketing én Sales. In samenwerking met NIMA, met o.a. Pieter Kopmels – Head of Global Marketing bij DSM.

lees referentie

2022- B2B Leadgeneratie: Kwalitatieve leads genereren met een effectieve campagneflow!

‘Verkopen over de as van de inhoud’ en met hulp van een effectieve campagne kwalitatieve leads genereren. Dat was de uitdaging van Nabuurs. In deze praktijksessie leer je meer over deze case, maar ook hoe je zelf succesvolle campagneflows en campagnes ontwikkelt.

lees referentie
  • 1
  • 2