22 februari 2024

Van 14.00 – 16.30 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven.

 

 

 

Rondetafelsessie: B2B Marketingteam van de toekomst

  • Star icon
  • Star icon
  • Star icon
  • Star icon

Wat is nu de optimale samenstelling van marketingteams bij B2B bedrijven? Hoe zorg je voor de juiste capaciteit, kennis en vaardigheden? Hoe evolueert de samenstelling van marketingteams? En hoe anticipeer je als marketingmanager daarop?

Natasja van Eijsden, zit al meer dan 25 jaar in het marketing- en communicatie vak. Ze deelt haar expertise, ervaringen en zal zelf actief deelnemen aan de rondetafel.

Ga in gesprek met andere B2B marketing verantwoordelijken en laat je inspireren!

Uit het veld

Natasja van Eijsden
Eigenaresse veMarketingplanning

Natasja zit al meer dan 25 jaar in het marketing- en communicatie vak. De eerste 5 jaar als adviseur, daarna als manager, MT-lid en leider. Deze vakidioot ademt Marketing en heeft inmiddels een indrukwekkende carriere afgelegd. Of het nu gaat om Performance Marketing, Branding of Strategie, Natasja geeft marketingteams dat zetje dat nodig is en krijgt teams snel op de rit. Recent was zij Interim Marketing Manager bij Hekkelman Advocaten & Notarissen.

Uit ervaring

“De mix van klassieke en digitale marketing is heel erg belangrijk. Maar je hebt ook mensen nodig die beide
begrijpen. Ik zie veel B2B Marketingteams die niet in balans zijn.”

Cas van Stratum Mede-oprichter RVS Marketing