B2B CASES

Heras Mobile

Hoe lanceer je een nieuw product met impact?

Marktleider Heras Mobile, bekend van de tijdelijke bouwhekken, vroeg ons om een lanceringscampagne te ontwikkelen voor het nieuwe duurzame bouwhek Combi-Wood.

Schouw Informatisering

Hoe kun je als IT-specialist meer positie claimen in de Foodsector en tegelijkertijd leads genereren?

Hoe kun je als IT-specialist meer positie claimen in de Foodsector en tegelijkertijd leads genereren?

Webinar Peutermonitor

Webinar voor gemeenten

Hoe 40,9% van de doelgroep een lead werd!

Innovatie nul13 wil de tool ‘de Peutermonitor’ bekender maken bij gemeenten. Wij ontwikkelden een campagne met een semi-live webinar met mooie resultaten.

Empaction employmentevent

Empaction

Campagne: 2 nieuwe medewerkers aangenomen tegen bizar laag advertentiebudget. Hoe dan?

Empaction is een adviesbureau dat parkeer- en mobiliteitsvraagstukken ontrafelt. Aan RVS Marketing de vraag om een communicatieconcept en arbeidsmarktcampagne te ontwikkelen gericht op (bijna) schoolverlaters en juniors.

VBI KetenKracht beeld

VBI

Ketenkracht: een eventcyclus voor discussie, interactie en inspiratie

VBI wil met haar platform KetenKracht samen de bouw verbeteren. Aan RVS de vraag om een eventformat te ontwikkelen met impact en te zorgen voor de werving, de communicatie en de organisatie van vier KetenKracht bijeenkomsten.

nieuwe website Aarts Plstics

Aarts Plastics

Nieuwe positionering en website

Als je innovatieve verpakkingsoplossingen maakt voor de top in de cosmeticabranche dan stelt dat hoge eisen aan je merk en website. Daarom vroeg Aarts Plastics ons om hun DNA te bepalen en een compleet nieuwe website te ontwikkelen.

Solipsis Managed Services

Rebranding en nieuwe website

Bij Solipsis was een sterke behoefte aan vernieuwing vanwege de verouderde look & feel, structuur en techniek van de website. Bovendien was er geen samenhang tussen...

AluK

De AluK Architectentour: via eventmarketing in persoonlijk contact met prospects

Hoe komen we in (persoonlijk) contact met de architect en hoe kunnen we ze enthousiasmeren voor het nieuwe product AluK Home...

ABAB Accountants en Adviseurs

Hoe 403 (assistent-)accountants in 4 maanden werkplezier associëren met ABAB

Er is in Nederland een groot tekort aan accountants. Ook ABAB worstelt met de vraag hoe...

Knauf Insulation

88 leads in drie maanden tijd

Knauf Insulation stelde in eerste instantie aan RVS de vraag hoe ze het product Naturoll 033 (dakisolatie) beter bekend konden maken. Al snel werd duidelijk dat het grote productvoordeel, ........

Xella

100 nieuwe leads door eventmarketing

Xella wil graag in contact komen (en blijven) met potentiële relaties en zich daarbij positioneren als thoughtleader op het gebied van...

Procurement Services

Verdubbeling van het aantal websitebezoekers

De marketing uitdaging van Procurement Services ligt op meerdere vlakken: hoe kunnen zij de profilering aanscherpen, de website optimaliseren en hoe...

Pagina 1 van 3

Zin in koffie?

Naast ons kernteam hebben we een vaste samenwerking met een conceptdenker, marktonderzoeker, webdesigner, zoekmachinemarketingspecialist en animatieproducent, zodat we je altijd snel van dienst kunnen zijn.

Meer weten? Neem gerust contact met ons op!