B2B CASES
MTA solliciteert bij jou
Wij draaien de rollen om en solliciteren bij de kandidaat. Lees de hele case van MTA Group, ingezonden in de categorie Arbeidsmarkt- communicatie voor de Werf& Awards 2022.
Hoe kun je een specifiek product kenbaar maken binnen een niche?
Thinkwise is dé expert op het gebied van low-code voor core systemen. De belofte? Binnen 12 maanden jouw core legacy software vervangen.
Deelmarketeer bij Leunzorg
Wat kan een deelmarketeer voor jouw organisatie betekenen? Lees hier meer over deelmarketeer Ilona Willemsen.
Nabuurs FMCG campagne
In de eerste twee maanden al 87 leads genereren! Ontdek de FMCG campagne voor logistiek dienstverlener Nabuurs.
Creatieve campagne- en verwerkingsvideo voor Unidek PasDak
Met de campagne- en verwerkingsvideo komt Kingspan Unidek in contact met nieuwe leads en ondersteunt de aannemers bij het verwerken van Unidek Pasdak.
Nabuurs International Travel Retail
Nabuurs heeft de kans gegrepen om in de veranderende markt van internationale Duty Free een nieuw concept te lanceren.
Deelmarketeer bij Innovatie nul13
Wat kan een deelmarketeer voor jouw organisatie betekenen? Koen Kock: "Investeren in de deelmarketeer is investeren in de toekomst van ons bedrijf”
ArrangeGroup
Trendrapport FM Insights
ArrangeGroup, een gevestigde naam binnen het facilitaire werkveld, vroeg ons hoe zij o.a. meer naamsbekendheid en leads kunnen genereren.
Deelmarketeer bij AluK
Wat kan een deelmarketeer voor jouw organisatie betekenen? Lees meer over de ervaringen van Sibyl Callewier, marketing & product development manager bij AluK en Pallazzo.
Deelmarketeer bij Boskamp & Willems Advocaten
Wat kan een deelmarketeer voor jouw organisatie betekenen? Lees meer over de ervaring van advocatenkantoor Boskamp & Willems.
Kingspan Unidek kiest voor RVS Marketing & Tête de la course
Kingspan Unidek, producent voor dakelementen, gaat een samenwerking aan voor de komende drie jaar om in contact te komen met nieuwe leads.
Heras Mobile
Hoe lanceer je een nieuw product met impact?
Marktleider Heras Mobile, bekend van de tijdelijke bouwhekken, vroeg ons om een lanceringscampagne te ontwikkelen voor het nieuwe duurzame bouwhek Combi-Wood.
Zin in koffie?
Naast ons kernteam hebben we een vaste samenwerking met een conceptdenker, marktonderzoeker, webdesigner, zoekmachinemarketingspecialist en animatieproducent, zodat we je altijd snel van dienst kunnen zijn.