Simac

30 augustus 2019

Security Challenge 

Security is een hot item binnen de ICT. Maar hoe maak je ICT-managers in de industrie (nog) bewuster van de vele risico’s? En hoe zorg je ervoor dat de marktbenadering ook leidt tot contactmomenten, waardevolle data, leads en concrete bezoekafspraken?

Positief resultaat: check!
RVS Marketing ontwikkelde voor Simac en Cisco in korte tijd een campagne met als draaischijf een online check. Met een direct mailing inclusief usb-stick (als symbool voor onveilige data), triggerden we ICT-managers om de Security Challenge aan te gaan. Ook werd e-mail marketing, LinkedIn, LinkedIn Sponsored Updates en telemarketing ingezet om de positieve resultaten te realiseren.

“Complimenten voor het team van RVS. De samenwerking verliep uitstekend en de resultaten waren boven verwachting!”

Erwin van der Schoot Manager Marketing en Communicatie, Simac ICT Nederland B.V.
Het Resultaat
  • Bereik campagne: 31.398 personen
  • Deelnemers Security Challenge: 216 leads
  • Gemiddelde score: 6,7
  • Conversie op de site: 50%
  • 31398

    bereik campagne

  • 216

    leads

  • 50%

    conversie op de site

Benieuwd naar onze ideeën voor jouw bedrijf?

Ben je als zakelijk dienstverlener ook op zoek naar meer commercie? Nodig onze ervaren B2B marketeers uit voor een vrijblijvende sparsessie!