Holla Advocaten

2 september 2019

Campagnes die vruchten afwerpen

Als je de hulp inschakelt van een advocatenkantoor dan is vaak het kwaad al geschied. Dus waarom zou je een advocaat niet eerder om advies vragen? Dát is het doel van Holla Advocaten: eerder in beeld komen bij de (potentiele) klant.

Hoe doe je dat? Door te laten zien wat voor kennis je in huis hebt in combinatie met persoonlijke contacten leggen.

Content Marketing

RVS Marketing bedacht een content strategie waarbij we communiceren vanuit een thema: vooruitzien! We willen immers dat de doelgroep vooruitkijkt en eerder nadenkt over mogelijke juridische consequenties. Vanuit die gedachte is een online platform, vooruitzien.nu, opgetuigd. Daar delen we whitepapers, nieuwsartikelen, trendrapport etc. via verschillende kanalen, waarbij we al toewerken naar de climax: het business event.

Event Marketing

Via verschillende kanalen worden bedrijven uitgenodigd om naar het business event te komen. Tijdens dat event wordt er volop kennis gedeeld en genetwerkt: een uitgelezen kans voor Holla Advocaten om zichzelf te profileren als thought leader, klanten te binden en nieuwe contacten te ontmoeten.

Het Resultaat

Inmiddels hebben we al 3 campagnes begeleid en is er een echte ‘fanbase’ ontstaan van bedrijven die steeds terugkeren naar de events en Holla Advocaten dus (eerder) weten te vinden. Gemiddeld komen zo’n 250 personen op het event, een aantal dat nog steeds stijgt. Dat bevestigt dat deze campagne zijn vruchten afwerpt.