AluK

30 augustus 2019

Colour Outlook Campagne

De bouwbranche groeit en bloeit weer. Tegelijkertijd is de concurrentie hevig. Ook als het gaat om aluminium raam- en deurkozijnen. AluK is een van ’s werelds grootste spelers in dit segment.

De klantvraag en de oplossing

AluK vroeg aan RVS Marketing om het vernieuwde kleurengamma bij de verschillende doelgroepen in de Benelux te introduceren. De combinatie kleur-structuur-prijs-leversnelheid is in deze markt essentieel. Hierin scoort AluK bovengemiddeld.

RVS ontwikkelde de campagne Colour Outlook, waarbij AluK zich nadrukkelijk profileert als kleurspecialist en aanbieder van de trendkleuren anno 2017. Zij zijn de enige producent in de Benelux met een eigen laklijn en weten dus precies welke kleuren nu het best scoren. Met onder andere een virtual reality videotour door de fabriek en introductie tijdens de grootste Bouwbeurs van België, heeft AluK zich succesvol geprofileerd als dé aluminium-kleurenspecialist.

 

“We zijn net begonnen met onze nieuwe profilering en de eerste reacties van onze klanten zijn positief! We gaan nu de campagne vol enthousiasme verder uitzetten in samenwerking met RVS.”

Steffen Hageman , AluK Aluminium BV en AluK Belgium NV CEO & Managing Director, AluK Aluminium BV en AluK Belgium NV

Campagne-onderdelen

Benieuwd naar onze ideeën voor jouw bedrijf?

Ben je als zakelijk dienstverlener ook op zoek naar meer commercie? Nodig onze ervaren B2B marketeers uit voor een vrijblijvende sparsessie!