Duurzame ambities & Marketing
Hoe je als marketeer jouw organisatie helpt met (verdere) duurzame stappen.
Duurzaamheid is een containerbegrip en kan dan ook voor iedereen iets anders betekenen. Feit is dat duurzaamheid geen vrijblijvendheid meer is. Ieder bedrijf moet zichzelf dan ook de vraag stellen: wil jij als organisatie de beste van de wereld of voor de wereld zijn? Of bevindt jouw organisatie zich er ergens tussenin? Welke stappen zijn belangrijk? Hoe krijg je intern iedereen mee? Wat en hoe communiceer je extern? En tot slot: hoe kun je als marketeer je organisatie helpen met verdere duurzame stappen?
Wat neem je mee naar huis?
Concrete en praktische inzichten om duurzaamheid intern te versnellen en extern (beter) uit te dragen.
Interessant voor:
- Ondernemers (DGA)
- B2B Marketeers
- Sustainability managers
- Groeimarketeers RVS Marketing
Deze sessie bedraagt €79,- excl. BTW.
Duurzame ambities & Marketing op dinsdag 24 januari
Interesse? Schrijf jezelf in voor de kennissessie Duurzame ambities & Marketing. Je bent van harte welkom op de thuisbasis van RVS in het pand Plan-B in Eindhoven.
De sessie bedraagt €79,- excl. BTW.
Wat mag je verwachten?
Tijdens deze masterclass vertelt Mirjam van Laarhoven (Sedge) waarom duurzaamheid belangrijk is en hoe je sneller de juiste stappen zet. Daarbij gaat Mirjam vooral in op het algemene begrip duurzaamheid en de voordelen van duurzaam ondernemen. Vervolgens licht Arjan Rattink, partner bij RVS Marketing & Sales, toe wat onze visie is op duurzame communicatie. Tot slot deelt Dianne Joosten, senior B2B marketeer bij RVS Marketing, praktische tips over succesvolle duurzame communicatie en het voorkomen van greenwashing.
Programma
- 14.00 - 14.15 Ontvangst
- 14.30 - 14.45 Introductie
- 14.45 - 15.30 Why, how & what van duurzaamheid
- 15:30 - 15:35 Korte pauze
- 15:35 - 16:20 Visie duurzame communicatie & Succesvolle duurzame marketing cases
- 16:20 - 16:30 Afsluiting
- 16:30 - 17:30 Netwerkborrel

