Van 13.30 – 17.30 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven

Deze sessie kost €395,- excl. BTW. (€349 voor NIMA members)

 

 

NIMA Members ontvangen 3 PE punten

B2B Marketing College 2025 – B2B Marketing & Sales

Versterk de Samenwerking tussen Sales en Marketing

Op donderdag 10 april ben je van harte welkom in PLAN-B Eindhoven voor hét event voor B2B-marketeers: het B2B Marketing College! Een middag die draait om het versterken van de band tussen sales en marketing binnen B2B-organisaties.

Hoe zorg je ervoor dat marketing en sales succesvoller samenwerken in branches zoals bouw, industrie, logistiek en zakelijke dienstverlening?

Laat je inspireren door twee toonaangevende sprekers uit het vak. Leer van praktijkvoorbeelden, vergroot je netwerk en ontdek hoe jij jouw marketingstrategie samen met sales naar een hoger niveau tilt.

Claim nu je plek!

Deel 1: Frans Reichardt, ‘de Klantenluisteraar’

Frans is een ervaren spreker en trainer op het gebied van marketing, sales & klantgerichtheid, ook bekend als ‘de Klantenluisteraar’. Hij schreef het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) en het boek Listen Your Way to Customer SuCXess. Frans heeft een fascinatie voor de kracht van luisteren om te komen tot onverwoestbare teams en klantrelaties.

Deel 2: Roy van de Kamp – Visionair in ICT & Corporate Innovator

Roy van de Kamp heeft meer dan 20 jaar internationale ervaring. Hij heeft een bewezen staat van dienst in het ontwikkelen van strategieën die sales en marketing in B2B omgevingen verbinden en succesvoller maken. Bij merken als Vodafone en VodafoneZiggo leidde hij transformaties en inspireerde hij teams. Laat je tijdens het B2B Marketing College meenemen door zijn praktijkgerichte inzichten en visie voor blijvende impact!

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP/SDP/SCP)
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Sales managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers

B2B Marketing College in het kort

Het B2B Marketing College 2025 is een gezamenlijk initiatief van RVS Marketing en het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing).

Het college bestaat uit 4 dagdelen met 2 interactieve sessies per dagdeel.

Het B2B Marketing College is ontstaan uit de wens om B2B marketeers in zo kort mogelijke tijd, zo compleet mogelijk te informeren over de op dit moment belangrijkste topics in het vak. Dankzij een selectie van topsprekers en experts ben je snel weer bij.

Wil je ook in korte tijd helemaal up to date zijn in je vak?

 

En je cv verrijken met een NIMA Deelnamecertificaat? Dan is het B2B Marketing College iets voor jou!

Let op, je ontvangt alleen een Deelnamecertificaat bij deelname aan het complete B2B Marketing College.

Voor €1.250 kun je deelnemen aan alle 4 de sessies. (Losse sessie €395).

Voor NIMA Members geldt €1.000 voor alle 4 de sessies (Losse sessie €349)

NIMA titelhouders ontvangen 12 PE-punten. 3 PE-punten per sessie.

 

 

 

Programma

  • 13.30 - 14.00 Ontvangst
  • 14.00 - 14.10 Welkom
  • 14.10 - 15.10 Deel 1: Frans Reichardt, De Klantenluisteraar
  • 15.10 - 15.30 Korte pauze
  • 15.30 - 16.30 Deel 2: Roy van de Kamp, Valid en voormalig CMO Vodafone
  • 16.30 - 16.40 Afsluiting
  • 16.40 - 17.30 Borrel
We zien je graag

Uit het veld

Roy van de Kamp
Managing Director, Valid

Roy van de Kamp brengt meer dan 20 jaar aan internationale ervaring in de telecom en ICT-industrie naar het podium van het B2B Marketing College. Als Managing Director en voormalig CMO heeft hij in verschillende senior en executive functies bij grote merken, waaronder Vodafone en VodafoneZiggo, baanbrekende strategieën ontwikkeld en geïmplementeerd. Roy gelooft dat succesvolle bedrijven gebouwd worden op mensen, niet alleen op producten of processen. Met zijn scherpe inzichten in sales en marketing in complexe B2B omgevingen inspireert hij zijn publiek om buiten de gebaande paden te denken en blijvende impact te maken.

Frans Reichardt
Auteur, spreker en trainer

Frans Reichardt is een ervaren spreker en trainer op het gebied van marketing, sales & klantgerichtheid, ook bekend als ‘de Klantenluisteraar’. Hij schreef het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) en het boek Listen Your Way to Customer SuCXess. Frans heeft een fascinatie voor de kracht van luisteren om te komen tot onverwoestbare teams en klantrelaties.

rvs marketing

B2B Marketing
& Salesbureau

Lees meer

rvs marketing people

Deelmarketeer,
Groeimarketeer,
Werving & Selectie

Deelmarketeer.nl Groeimarketeer.nl meer
weten?

RVS Marketing academy

Kennisplatform
voor B2B Marketeers

Lees meer