Van 13.30 – 17.30 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven

Deze sessie kost €395,- excl. BTW. (€349 voor NIMA members)

 

 

NIMA Members ontvangen 3 PE punten

B2B Marketing College 2025 – B2B Marketing & Psychologie

Haal Meer uit Gedragsbeïnvloeding

In B2B draait het vooral ook om mensen. Bij elke vorm van communicatie liggen er kansen om gedrag te beïnvloeden – op een manier die authentiek, eerlijk en ethisch is. Want echte beïnvloeding draait niet om manipulatie, maar om het helpen van jouw doelgroep bij het nemen van betere beslissingen.

Tijdens dit tweede B2B Marketing College duiken we wederom in de wereld van gedragspsychologie. Van wetenschappelijke inzichten tot praktische voorbeelden. Leer hoe automatische reacties, besluitvormingsprocessen en gedragsmechanismen werken en ontdek hoe je deze kennis toepast in jouw marketingstrategie.

Deel 1: Mischa Coster

Tijdens dit B2B Marketing College neemt mediapsycholoog en gedragsstrateeg Mischa Coster je mee in de wereld van psychologische strategieën. Ontdek de belangrijkste voorwaarden om overtuigend te communiceren en leer welke strategieën je kunt toepassen om deze effectief in te vullen. Mischa deelt inspirerende theorieën en praktijkvoorbeelden die je direct kunt gebruiken, zowel universeel als specifiek gericht op B2B-communicatie.

Vorige deelnemers omschrijven Mischa’s sessies als “vermakelijk”, “boeiend”, “praktische wetenschap” en “topklasse”.

Deel 2: Mylene Samuels

Mylene Samuel is een doorgewinterde marketeer en op dit moment Chair Behavioural Design Circle bij ABN AMRO. Als voorzitter van de 25-koppige circle is zij verantwoordelijk voor de implementatie van Behavioural Design in de organisatie. Hoe doe je dat precies? Hoe gaat dat in zijn werk bij een bank van deze omvang? Hoe krijg je klanten van A naar B? Met haar strategisch inzicht, ruime ervaring in dit vakgebied en met concrete B2B voorbeelden ben je tijdens deze sessie gegarandeerd van veel inspiratie op het snijvlak van marketing en psychologie.

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP)
  • B2B Marketing- en communicatie managers
  • B2B Marketing- en communicatiemedewerkers

B2B Marketing College in het kort

Het B2B Marketing College 2025 is een gezamenlijk initiatief van RVS Marketing en het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing).

Het college bestaat uit 4 dagdelen met 2 interactieve sessies per dagdeel.

Het B2B Marketing College is ontstaan uit de wens om B2B marketeers in zo kort mogelijke tijd, zo compleet mogelijk te informeren over de op dit moment belangrijkste topics in het vak. Dankzij een selectie van topsprekers en experts ben je snel weer bij.

Wil je ook in korte tijd helemaal up to date zijn in je vak?

 

En je cv verrijken met een NIMA Deelnamecertificaat? Dan is het B2B Marketing College iets voor jou!

Let op, je ontvangt alleen een Deelnamecertificaat bij deelname aan het complete B2B Marketing College.

Voor €1.250 kun je deelnemen aan alle 4 de sessies. (Losse sessie €395).

Voor NIMA Members geldt €1.000 voor alle 4 de sessies (Losse sessie €349)

NIMA titelhouders ontvangen 12 PE-punten. 3 PE-punten per sessie.

 

 

 

Programma

  • 13.30 - 14.00 Ontvangst
  • 14.00 - 14.10 Welkom
  • 14.10 - 15.10 Deel 1: Mischa Coster
  • 15.10 - 15.30 Korte pauze
  • 15.30 - 16.30 Deel 2 : Mylene Samuels, ABN AMRO
  • 16.30 - 16.40 Afsluiting
  • 16.40 - 17.30 Borrel
We zien je graag

Uit het veld

Mischa Coster
Psychologist & Behavioral Strategist

Mischa Coster MA MSc is consultant, onderzoeker en public speaker op het gebied van mediapsychologie en gedragsbeïnvloeding. “I change how people see things” is zijn lijfspreuk. Hij doet dit door evidence-based en theory-inspired psychologische strategieën in te zetten. Mischa wordt aanbevolen door dr. Robert Cialdini, dé internationale topexpert en wetenschapper op het gebied van gedragsbeïnvloeding.

Mylene Samuels, ABN AMRO
Chair Behavioural Design Circle

Mylene Samuel is een doorgewinterde marketeer en op dit moment Chair Behavioural Design Circle bij ABN AMRO.  Als voorzitter van de 25-koppige circle is zij verantwoordelijk voor de implementatie van Behavioural Design in de organisatie.  Zij is zowel strategisch, tactisch en operationeel sterk. Daarnaast heeft zij een bijzondere specialisatie in de opkomende generaties (9-29 jaar).

rvs marketing

B2B Marketing
& Salesbureau

Lees meer

rvs marketing people

Deelmarketeer,
Groeimarketeer,
Werving & Selectie

Deelmarketeer.nl Groeimarketeer.nl meer
weten?

RVS Marketing academy

Kennisplatform
voor B2B Marketeers

Lees meer