B2B in 4 domeinen
ESSENTIALS
Een goede basis is de essentie van alles. Van de uitleg over onze bureaufilosofie en onze visie op het marketingfundament (B2B Marketing Vitality) tot de alignment met sales en de marketingstrategie op hoofdlijnen. Zo sta je als allround marketeer stevig in je schoenen.
CASES
Leren van anderen uit de praktijk. Wat doen andere bedrijven en marketeers waar je echt wat van kan leren? Over onderscheidende positioneringen en succesvolle praktijkvoorbeelden. Gekoppeld aan specifieke benaderingswijzen, on- en offline campagnes, research marketing en eventmarketing.
SKILLS
Werken aan je eigen competenties. Om steeds een beetje beter te worden. Met als doel je presentatie-, schrijf-, projectmanagement- en adviesvaardigheden veder te ontwikkelen. Want marketing gaat niet alleen over theorie en praktijk, maar ook over samenwerken en jouw rol in een veelzijdig vak.
CLASSES
Verdiepen op actuele topics. Als allround B2B marketeer kun je niet elke discipline en elke tool tot in detail beheersen, maar sommige zaken zijn zo actueel en veel gevraagd, dat je er meer van moet weten dan slechts de hoofdlijnen. Denk aan social media advertising, neuromarketing en marketing automation.
rvs marketing people
Deelmarketeer,
Groeimarketeer,
Werving & Selectie
weten?